Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 12:21   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon med skulen

Svarer direkte på spørsmålene:
Ein generell epost (f.eks rektor) som blir lest fleire gonger kvar dag? Det er jeg usikker på, jeg har sendt e-post til rektor ved et par anledninger, men det har alltid gått flere dager før jeg har fått svar.

Epost til kontaktlærar som blir lest fleire gonger kvar dag? (veit at det er vanskelig for dei som er i klasserom) E-postadressene til kontaktlærerne står på ukeplanen, og det kommer så og si alltid svar samme dag

Eit nummer du kan sende SMS til, som blir lest, og kanskje også besvart? Bare på SFO
Mobilnummer til kontaktlærar som du kan bruke til å gje meldingar på? (og få svar) på dagtid Samme som med e-postadresse, står på ukeplanen. Johannes forrige kontaktlærer presiserte i tillegg at det var ok både å ringe og å sende meldinger også på kveldstid, hvis det var noe vi lurte på. Jeg har alltid bare sendt SMS på dagtid, og har alltid fått svar kjapt.

Har skulen eit telefonnummer du kan ringe til, der du veit at nokon svarar? Det regner jeg jo med, men har aldri prøvd. Har ringt på SFO ved flere anledninger (for å gi beskjed om når de skal sendes hjem, eller om de skal bli med andre), og får alltid svar der.

Brukar skulen meldebok? Ja. Denne skal alltid ligge i meldemappa (plastmappe hvor beskjeder etc legges), og regelen er at dersom vi har skrevet beskjed i meldeboka skal denne legges åpen i meldemappa.

Jeg regner med at de har liste med telefonnummer til foreldrene. Vi har i alle fall fått utdelt klasseliste med foreldrenes telefonnummer skrevet på, og siden denne var laget i excel, så går jeg ut fra at noen har den liggende digitalt, i alle fall hvis den som laget lista trykket ctrl-s. Beskjeder sendes ikke ut på SMS, men på e-post, evt som lapp i sekken (som er det største problemet her, siden slike lapper bare unntaksvis når fram, i alle fall når det gjelder tredjeklassingen).