Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 12:24   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.700
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommunikasjon med skulen

Ein generell epost (f.eks rektor) som blir lest fleire gonger kvar dag?
Ja. Vi kan sende mail til skolemailen (kontordamen leser og svarer), rektor eller inspektøren. Alle svarer raskt - jeg har aldri ventet mer enn et par timer på svar.

Epost til kontaktlærar som blir lest fleire gonger kvar dag? (veit at det er vanskelig for dei som er i klasserom)
Ja. Vet ikke hvor ofte den leses, men hvertfall daglig.

Eit nummer du kan sende SMS til, som blir lest, og kanskje også besvart?
Ikke for hele skolen, nei. Kan sende melding til kontaktlærer direkte.

Mobilnummer til kontaktlærar som du kan bruke til å gje meldingar på? (og få svar) på dagtid
Ja. Får alltid raskt svar.

Har skulen eit telefonnummer du kan ringe til, der du veit at nokon svarar?
Ja, kan ringe kontoret. Svares av kontordamen, rektor, eller noen andre som er i nærheten. Har aldri opplevd å ikke få svar. Jeg har ringt om morgenen før de kom (uten å legge igjen beskjed), og da ringte de tilbake med en gang de kom på kontoret.

Brukar skulen meldebok?
Ja, men brukes lite. Ble brukt til fravær før, men nå ringer vi kontoret om noen er syke, hun videreformidler.

Skolen bruker It's learning til å formidle beskjeder. Alle klassene har i tillegg klasseliste med mail og telefon til alle foreldrene - lærerene sender mail hit hvis noe er ekstra viktig/haster, men generellt har vi ansvar for å sjekke opp It's learning selv.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat