Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 10:18   #51
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Give something up for lent" - gjør dere det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men hvorfor skal man pines litt? Jeg sliter med å forstå meningen bak.

Nå ville jeg aldri brukt "pining" om å avstå for ting man lever uhyre godt uten, men for meg fungerer det å legge om en "rutine" slik at jeg stopper opp og tenker meg om. Jeg kan, f. eks, saktens bestemme meg for å bruke mer tid på å tenke på ting jeg har å være glad for, men det har lett for å bare ikke bli i løpet av dagen. Men i det jeg bryter en rutine, så har jeg en påminner. F eks. i det jeg griper etter fjernkontrollen til tv, eller mobilen for å spille Wordfeud, eller hva jeg nå kunne tenkes å avstå fra.