Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 13:44   #12
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytter du gaver?

Jeg bytter hvis jeg får dobbelt, hvis klær ikke passer eller hvis det er noe vi ikke kommer til å bruke. Så lenge alternativet er at tingene ikke blir brukt og evt. havner på loppis er det bedre å bytte dem. Jeg har f.eks. et julekaffeservise stående som vi aldri ønsket oss og aldri bruker - det burde nok vært byttet. Det samme gjelder de 16 vinglassene mannen fikk og som til slutt havnet på hytta (hvor de heller ikke brukes noe særlig...).

Som regel pleier jeg å spørre hva folk ønsker seg, men om jeg skulle bomme har jeg ikke noe mot at de bytter gavene. Målet med en gave er jo at folk skal få noe de blir glad for, ikke at de skal ha stående noe jeg liker.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat