Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 16:19   #98
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Give something up for lent" - gjør dere det?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det kan godt hende at ting har forandra seg, altså. Mine erfaringar begynner jo som sagt å bli gamle. Eg opplevde òg eit markant skilje mellom Jæren og Oslo, på akkurat dette området, så eg trur absolutt at dette er miljøavhengig. Men eg har blitt oppfostra på sex-før-ekteskapet-preiken av typen "Du er som ei kake og for kvart kakestykke du deler ut, blir det mindre igjen" og "Nå er det kollekt og viss du tenker at du skal gi ein tidel av det du har tent, tar du feil, du skal gi ein tjuendel av det du har tent. Kom igjen, dobbelt opp!". For ikkje å snakke om at den legendariske "Djevelen bur i trommene, veit du!", før straumen til bandet blei kutta (og trommene var det einaste som framleis virka). (Nærbø, 1999). Når det kjem til retorikken rundt askese når det gjaldt alkohol, tobakk og liknande var det same greia.

No brølskratter eg. Vart straumen verkeleg kutta? Trommene vart kasta ut frå bedehuset heime og. Det var litt av nokre tak, altså.