Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 20:38   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge varer et kjøleskap?

Jeg ville også sagt ca 10 år. Jeg vet at hvitevarer varte i evigheter før. Foreldrene mine hadde inntil for noen år siden hvitevarer fra bryllupet sitt, eller noe sånt.

Ja, det er dårlig, men alt som lages nå er jo laget for å ryke etter et mye kortere tidsrom, nettopp for at folk skal kjøpe nytt. Og så tror jeg ikke det er bare det, jeg tror det også skyldes at det er mye mer elektronikk og finesser som rett og slett ryker oftere. Det er ikke til å komme forbi at de gode gamle hvitevarene som riktognok gikk så det suste antakelig trekker mer strøm, og generelt er litt mer "tungdrevne" enn hva de moderne er. Men dette er bare synseføling altså.

Sånn ellers tror jeg ikke det kun er Miele som er enerådende når det gjelder god kvalitet, altså, det er vel etterhvert blitt en myte? Altså, Miele er bra, men det er også f.eks. Siemens.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat