Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 20:53   #3
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pris på utflukter

Ja, vi er en familie på fem, så ikke helt kjernefamilie heller. Så jeg tenker at, om det koster, la oss si, 500 per pers så blir det store summer veldig fort. Vi skal leie bil en hel uke av oppholdet og får sett mye på egenhånd, men så ser det så fint ut når det står at man får se det ekte Kreta og vinproduksjon og spise lokale pannekaker.

Vi reiser i tillegg sammen med min far og hans kone og de setter pris på å bli guidet. De sier de får vite så mye da. Jeg liker best å lese meg fram til informasjonen, kanskje?

Men, en baby og treåring på sånne utflukter. Stress? Er det verdt det?