Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-14, 11:28   #310
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Jeg har heller ikke svart her, men mener jeg har svart i en tilsvarende. Uansett; det er kun tvillingene (som straks ble 5) som sitter forovervendt hos oss. De ble snudd da de var 4 1/2 om jeg ikke husker helt feil (mener vi snudde dem i juni i fjor, men skal ikke si det sikkert). Uansett var de over 4 år og 15 kg (såvidt).

Mellomste manglet 1-1,5 kg på å nå 15 kg (uten klær) sist vi veide ham, men det begynner å bli en liten stund siden. Han er 3 1/2 så han må sitte bakover en stund til, men det begynner å bli trangt med selen over skuldrene så han blir nok snudd til sommeren (han blir 4 år i sommer). Han er høyere enn tvillingene var på samme alder så det er nok grunnen til at han vokser fortere ut av setet.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat