Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-14, 21:28   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2014

Januar:
1. The Secret Life of Walter Mitty. Jeg kjente bare historien som en døll novelle fra Selected Short Stories på videregående, men elleveåringen ville så gjerne se den, at jeg ble motvillig med. Men filmen var båre søt og morsom. Og visuelt fantastisk. Og Ben Stiller passet godt i rollen.

2. The Hunger Games - Catching Fire. Bygd opp på nøyaktig samme måte som enern, men "bigger and better". Spennende med uvissheten om hvem som var på hvem sin side. Jeg kommer nok til å se treern når den kommer.

3. The Hurt Locker. Jeg liker egentlig ikke krigsfilmer i større grad, men denne var ikke kvalmende episk på noe vis, men mer dogmeaktig og "gritty". En overbevisende film som virkelig klarer å gjøre angsten og spenningen til noe man som publikum nærmest kan ta og føle på.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat