Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-14, 17:42   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke briller til fireåring av det entusiastiske slaget?

Min anbefaling er runde briller (tenk Harry Potter), med gode ørekroker (altså en skikkelig bue bak øret, tror ikke akkurat at ørekroker er det riktige navnet). Runde briller er fint i forhold til de kan være små i glassene. Jeg tror også jeg ville ha satset på en titaninnfatning, selv om der er jeg mer usikker ... plast er mer formstabilt, yngste sine briller var typisk slik med en bue ned og en opp ... slik de blir med entusiastiske barn, så vi måtte innom å få de justert ofte, men alikevel.