Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-07, 15:30   #11
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva serverer man i barnebursdag?

Her var det mange gode tips! Tusen takk. Jeg tror ikke 4 åringene blir skuffet over "bare" pølse, men jeg synes selv det hadde vært gøy å servere noe annet, evt. noe i tillegg, så jeg kommer til å prøve noe av det dere foreslår

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Bare et lite spørsmål i denne forbindelse: Pleier foreldrene til ungene å være med under bursdagen, når ungene er rundt 4 år?

Vi har invitert med foreldre. Lillemors venninne hadde 4 års dag i slutten av april og da hadde alle jentene med seg mammaen sin. Kjempekoselig for både de små og de store, men så har vi jo blitt litt kjent etterhvert vi voksne og siden jentene våre har gått lenge sammen i barnehagen nå og de har også vært en skikkelig klikk hele tiden(firerbande ).

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat