Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-07, 18:41   #11
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå er jeg fornøyd med meg selv - håper mannen liker overraskelsen

Er i grunnen helt enig i det med høyden på bordet. Synes de aller fleste bord i dag er altfor lave, og det er i grunnen det vi har kjøpt nå også. Men det er et Lack bord fra Ikea til 345,- kr så det skal nok byttes ut etterhver som ungene vokser til(men til den prisen så kan vi jo bytte det etterhvert som hakkene blir for mange).
Det er faktisk mye bedre høyde på det gamle furubordet,men passet ikke helt inn i de nye møblene. Og det ser mye verre ut enn det som viser på bildet, skikkelig masse flekker og hakker.

Men mannen likte iallefall soverommet (...han var vel i grunnen mest glad for arbeidet han slapp unna.) Han var litt usikker på panelen som jeg hadde lakket med panellakk, der ser jo litt sjoldete ut. Men det kunne vi jo bare male hvitt om vi ikke ville ha det sånn. (må jo alltid være noe.)