Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-14, 09:03   #23
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Å stille spørsmål tilbake, der svaret krev djupare innsikt i feltet, har ein tendens til å hjelpe.

Enig. Da en i familien var ute i en av sine "alt var mye bedre før"-tirader - denne gangen om hvor bortskjemte barn er nå om dagen inkl. unødvendig hjelmbruk, bilbeltebruk, hysteriske foreldre osv.- og viste til barna i Afghanistan som nesten ikke har sko men klarer seg fint likevel, var min respons: "Men hvordan forklarer du da at Afghanistan ligger på topp i barnedødelighet, mens den i Norge har sunket dramatisk siden du var barn?" Inni meg var jeg sånn: , mens jeg prøvde å være slik utenpå:

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Fra dagboka til Olav H. Hauge: "For sume er ordi magnetiske. Dei nemner eitt, og sjå der heng eit anna på, og endå eitt!"