Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-14, 08:23   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Det varierer, men jeg prøver å holde meg til sukker på lørdag. Da blir det anslagsvis mellom 60 og 100 gram sjokolade. Ofte blir det noe på søndag også siden vi ofte har dessert eller baker et eller annet da.

Det varierer som sagt og årstiden, aktiviteter og masse annet spiller inn. Generelt er jeg god på å ikke spise sukkerholdig i hverdagene siden jeg har jobbet mye med det, men det slumper jo til at det er venninnetreff, kino, bursdag eller kake på jobb etc.

Jeg kunne spist helt absurde mengder sukker om jeg ikke hadde vært bevisst på å begrense meg. 2-300 gram sjokolade om dagen hadde ikke vært noe problem.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 22-01-14 kl 09:24.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat