Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-07, 22:14   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai-forberedelser?

Her skal alle fire være i finstasen og klare for å forlate huset kl 7 om morgenen, så da må alt være klart på forhånd. Vi skal på frokost med skolekorpset så det er bare å stå opp og hoppe i finstasen

Bunadsskjorta mi henger til tørk på badet nå, så den skal strykes i morgen kveld. Da sjekker jeg at ungenes bunader er klare og at korpsuniformen til eldstejenta er nystrøket og fin. Må bare huske å kjøpe hvite hansker til uniformen :noterer på huskelapp:

På kvelden 16. mai skal jeg bake litt og forberede middag (spekemat, tror jeg) så da skal det meste være klart!

Gleder meg veldig til å se eldtejenta i korpsuniform for første gang - hun er duskejente sammen med 7 andre jenter fra klassen. De er så søte i sorte foldeskjørt og røde kapper og med alpelua på snei