Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-14, 16:46   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærernes arbeidstid, hva skjer etter brudd i forhandlingene?

Også enig med Nasse. Og har lest jobbannonser lenge. Jævla KS.

Fast arbeidstid fra 8-15.30 er helt OK, men kvaliteten på arbeidet vil bli merkbart dårligere hvis det som ikke kan bli gjort innen den rammen må vente til en dag man har tid. Jeg kjeder meg på slutten av ferien/avspaseringen og har ofte ønsket meg en mer fleksibel ordning slik mange andre har, så den delen er for så vidt OK. Jeg er imidlertid ikke innstilt på å bli en kontorrottelærer som ikke har tid til elevene når det trenger meg, eller som må gi prøvene tilbake etter en måned når alle har glemt hva den handlet om. For å nevne de to tingene som bekymrer meg mest.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat