Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 00:21   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17 mai forberedelser?

Jeg stresser ikke akkurat med noe.
Eneste som bekymrer meg er klær til meg selv. Og om det blir mækkavær, som i fjor.
Festdrakt til Lille er klart, det som må fikses er en kyse og en hvit strømpebukse.
Dressen til sambo må gjøres klar, og jeg må jo da greie å finne meg et greit antrekk.
5 mnd gravid er det ikke alltid så enkelt å finne klær, til tross for ikke sånn kjempe gravide-mage.

Det blir en rolig dag uansett. Frokost hos et vennepar i nesten nabolag kl 9.30, så drar vi
sammen på barneskolen her. Når vi er ferdig der blir det sikkert noe mat hos svigers, evt noe greier
hos noen i min familie, og på kvelden blir det sikkert stille og rolig, om vi ikke får oss vakt,
og kan tusle hånd i hånd i byn.