Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-14, 00:59   #5
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser det

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Her er noen regler. Maks 3000 kroner kan du handle for ser det ut som når du er ute av landet under 24 timer og 6000,- når du er ute av landet over 24 timer, men klarer ikke å finne ut om det gjelder pr. person i bilen eller hva i farta. Det er noe greier med at en ikke kan dele på kvoter og noe sånt også, og dette gjelder også beløpsgrensen.

Jeg tror vi fint skal klare å holde oss innenfor de grensene der. De hyllene vi skal ha koster ca 400 kr per stykk. Ingen av oss røyker og vi kjøper aldri alkohol på harryhandel, så det kommer heller ikke til å lage trøbbel ift beløpsgrensen.

Men kjekt å vite det med 3000 kroners-grensen kjenner jeg. Hadde ikke tenkt på det i det hele tatt må jeg innrømme. Og ikke minst lurt å ha i bakhodet ift sånne småting som har en tendens til å finne veien ned i handlekurven sånn uten at det var planlagt. Heldigvis har vi vært såpass mye på IKEA at vi ikke lar oss friste så mye til sånt nå lengre som i begynnelsen.