Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-14, 19:23   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overnatting (en ukes tid eller mer) langs Toscanakysten

Mulig jeg har spurt før, men jeg finner det ikke. Dessuten er det så utrolig mye som er utsolgt.

Hvor bor man langs Toscanakysten? Enten hotell (fordi mannen ikke finner noen fine ferieleilighter) eller aller helst et lite hus. (HAn finner ingen fine hus, heller, iallfall ikke betalelige.) Kan godt være litt inn i landet, men ikke så langt som Siena og Firenze. Må kunne kjøre til kysten for å bade. Lucca ser fint ut, men er det andre alternativer? Helst med basseng. Finnes det noe rundt Pisa? Jeg ser det er en svær nasjonalpark rundt Pisa. Betyr det at det ikke er strender tilgjengelig? Hva med Elba?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat