Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-14, 14:20   #12
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolestart for 5-åringer?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mitt innlegg var noe ironisk mtp. synseføledebatten i forkant.

Det skjønte jeg.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hovedinnlegget startet vel med å spørre om hva vi mente om skolestart for 5-åringer.
Skal jeg ikke mene noe om det, fordi du (eller noen) kan vise til forskning som sier at barn ikke takler å sitte i ro så lenge, eller noe slikt?

Joda, det skal du selvsagt få lov til. Jeg må bare tilstå at jeg ikke synes det er så interessant, det hadde vært mer interessant om det ble vist til noe mer håndfast. Jeg har ikke hatt tid til å undersøke det så veldig nøye, men det finnes kanskje ikke?
EDIT: Og problemet jeg fikk med noen av innleggene her var at det ble snakket generelt som om barn jevnt over blir holdt tilbake. Hvis man skal snakke generelt er det vel greit å ha noen kilder? Med tanke på egen situasjon skal man selvsagt kunne "synse og føle" så mye man vil, men ikke gjør det allmengyldig.