Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-14, 15:16   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå trenger jeg hjelp, gave til 14 år gammel jente!

Flere gode tips her, tusen takk!

Har også tenkt på noe i retning et smykke. Perleøredobber kunne være noe, tror nok det kan være hennes stil ja (med mindre det er noe hun assosierer med de kule jentene med merkeklær, som hun ikke ønsker å identifisere seg med :forstårmegikkepådagenstenåringer: )

Et deilig skjerf fikk hun i fjor, og har visst brukt masse.

Jeg har også tenkt på litt sånn gavekort på dittogdatt, men har liksom lyst til å kjøpe henne noe mer personlig, som hun har en stund (er liksom hjertebarnet mitt dette da vet du, skal ikke være så lett). Men det er mulig jeg tyr til dette likevel, hvis jeg ikke kommer på noe annet.

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hva med konsertbillett F. eks. Filharmonien ? (Tror den siste er den letteste å høre på for en ungdom)

Torsdag 13. februar sølv 6 Oslo Konserthus kl. 19.30
Mozart
Ouverture til Figaros bryllup
Mendelssohn
Fiolinkonsert
Sjostakovitsj
Symfoni nr. 5 Vasily Petrenko
dirigent
Akiko Suwanai
fiolin

Torsdag 27. februar gull 7 Fredag 28. februar store 7 Oslo Konserthus kl. 19.30
Prokofjev
Fiolinkonsert nr. 2
Berlioz
Symphonie fantastique Herbert Blomstedt
dirigent
Janine Jansen
fiolin

Hun bor ikke i Oslo
Ellers kunne det absolutt vært noe. Men jeg kan jo sjekke om det er noe litt mer i nærheten av der hun bor ...

Sist redigert av My : 30-01-14 kl 15:22.
My er ikke aktiv   Svar med sitat