Tråd: Passkontor
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-14, 09:40   #19
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passkontor

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Må man bestille pass i egen kommune? Hvis ikke, i provinsen hos oss er det åpent til 17:30. Se prikk. ��

Takk. Ser ut som om det kan bli bomtur - eller ikke. Jeg får evt ringe opp.

Sitat:

Fra politi.no
Søknad om pass
Ta kontakt med det politidistriktet der du bor eller der du oppholder deg for å få informasjon om hvor du kan søke om pass.

I perioden april til august kan det være lange køer på passkontorene. Du må derfor være forberedt på å bli henvist til å søke om pass i eget politidistrikt fordi distriktene ønsker å prioritere egne passøkere.

Jeg tipper vinterferien kan være som en planleggingsdag i Oslo, og det var nettopp det jeg hadde lyst til å unngå. Og siden, som nevnt, Oslo har sentralisert tjenesten, så tar det meg ca. 40 min å komme til Grønland politistasjon. Jaja, det ordner seg jo, men igjen, jeg synes det er lite brukervennlig.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat