Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 14:29   #25
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad som krymper i skapet ... og hvordan få dem til å vokse igjen

At jeg ikke tenkte på det!

Samme situasjon her. Fikk bunad til konfirmasjonen. Da var jeg en strek på 45 kg og med fuglebryst. Husker mor ble sendt i retur fra monteringskurset for å ta med meg - kurslederen hadde ingen tro på at noen kunne være så smal.... Og bunaden ble sydd, med god plass til å vokse i.

Men hvem kunne forutse at fuglebrystet skylle få GG-cup? Bunaden har hengt i skapet LENGE. Hadde ei venninne som skulle sy den (ytterligere) ut for meg, men viljen var større enn evnene. Så nå har den hengt i skapet i evigheter i påvente av at jeg skal krympe såpass at jeg kan få sydd den sammen igjen. Gidder ikke å gjøre det x antall ganger, og jeg ER på rett vei .

Men en ting er sikkert: Min datter skal IKKE få bunad til konfirmasjonen, den skal hun få når hun er ferdig utviklet, til 20-års dagen?

Og min mor? Hun har fått sydd sin egen bunad. Hadde uansett ikke fått på seg min, hun er ikke liten og yndig lengre, hun heller .