Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 14:32   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette med hvor privat hagen er

Jeg driter i det. Hever øyenbrynene litt om noen plutselig sitter og har picnik i hagen vår (har ikke hage nå men hadde tidligere og skal ha igjen sikkert til neste sommer), men jeg er ingen grinebiter når det kommer til å dele hagen litt med meg. Dersom vi skal ha huskestativ og lignende i hagen vår, synes jeg bare det er koselig om folk vil bruke det, selvsagt under visse forutsetninger, som at de rydder etter seg i en eventuell sandkasse og ikke bråker så mye.
Jeg har også vært ute for slike "barneterrorister" som ikke tålte at man satte storetåa på plenen deres engang. Huff.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat