Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 14:49   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette med hvor privat hagen er

Jeg ser på hagen som en del av mitt private område, på samme måten som inne i huset. Nå ligger vår hage på baksiden av huset, og kan ikke være snarvei noe sted, så det er veldig usannsynlig at noen havner inn der. Så for meg er det mer teoretisk dette. Jeg hadde selvfølgelig ikke reagert om noen kom inn for å hente en ball.

For meg er det å gå inn i andres hage og ta meg til rette bare ikke noe jeg kunne finne på å gjøre. Men å hente ball har jeg gjort noen ganger, det må man jo hvis den havner på feil sted.

Vi har vært plaget endel med hunder som gjør fra seg på gårdsplassen vår, så jeg hadde ikke akkurat sett med blide øyne på at noen kom inn i hagen vår med hund.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat