Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-14, 23:35   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hvit til vinduskarmer?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg bruker helhvit til alt av lister, vinduer og dører. Jeg syns det er penest, også slipper man problemet med karmer som ser gule eller skitne ut sammen med enkelte veggfarger.

Men det betyr at man må male alt da, siden ferdigmalte lister og dører kommer i hvitfargen Bomull, eller hva det nå er som er standard for tiden.

Svaret for den late er følgelig: mal i samme farge som lister og dører er malt i fra fabrikken, nemlig Bomull (med forbehold om at jeg husker rett).

Ja, det gjør jeg. Synes ikke bomull er en pen farge, men herregud, vi har nokså nylig fått satt inn nye vinduer og dører fra Nordan (borettslaget betalte, så vi takket ikke akkurat nei), og de var ikke helhvite, for å si det sånn. Vi endte med å male hele huset i bomull for å slippe å maskere og male vinduer og sånt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat