Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-14, 09:20   #12
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke kjeler kan ikke brukes på induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.


Eneste fordelen jeg har opplevd så langt, er at maten koker opp skummelt mye kvikkere enn på vanlig komfyr, og at toppen ikke er varm etter at komfyren er skrudd av.

Og sånn bortsett fra det, har jeg et inderlig hatforhold til induksjonskomfyren vår, for den er så sær på sonene sine - ikke tale om at den vil skru på ei plate om kjelen ikke passer perfekt til sona. Vi har hatt komfyren et par år nå, tror jeg, og jeg er ennå ikke venn med den.


Vår komfyr er også kresen. Dvs. er kasserollen for 'liten', så vil den ikke starte. Men for stor går fint. Vi har Bosch.

Ellers går ting mye raskere ja, og jeg liker egen klokke på hver av platene. Men hvorvidt det er mer 'brukervennlig' å trykke på induksjonstoppen kontra de tradisjonelle skruknappene vi hadde på gamlekomfyren vet jeg nå ikke. Men det funker nå.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat