Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-14, 13:52   #8
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Backstreet's back, alright!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dere assa. Ikke si at dere har betalt masse penger for å møte dem? Dere vet hvordan det foregår, ja? Dere blir stilt opp på en lang rekke, får beskjed om at gutta kun kan signere én ting, også tar de gruppebilde med ca fem og fem. Samtalen begrenser seg til "hei, hva vil du at jeg skal signere? Fin hårblomst/t-skjorte/armbånd/tatovering. Hyggelig å møte deg" - også samme greia nedover rekka.

På sentrum Scene kan man ikke bestille sitteplass, men man kan ringe dem og forklare situasjonen om man har spesielle behov og få dem til å holde av til deg.

Om man er fan blir det sikkert en opplevelse å se dem på Sentrum Scene. Det er jo så godt som alltid bedre å se noen på en liten scene.

Ei veninne har møtt BSB mangen ganger.
Og hun syns det er grådig kjekt. Og bildet tar hun alene med de.

Jeg personlig syns det blir litt galskap når jeg har huslån og unger osv og bruke 2-3tusen kr på det Hadde jeg vært 15 så hadde jeg nok sikkert gjort det.