Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-14, 19:03   #106
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikere i Høyre, Frp og Arbeiderpartiet ønsker skoleuniformer i drammensskolen

Jeg synes ikke at skoleuniform er noen viktig sak jeg ville prioritert kommunale penger på tror jeg, men det kan helt klart ha sine fordeler. Jeg tror ikke helt på at det ikke vil ta bort noe av klesfokuset. Trondheim International school har skoleuniform. Du tenker ikke over det når du ser dem, for det er snakk om fargerike gensere, t-skjorter og hettejakker. Og de går rundt i de klærne utenom skolen også. Klærne er praktiske og greie. Jeg hadde ikke sett problemet om noe sånt ble innført på vår skole.