Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 00:15   #118
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikere i Høyre, Frp og Arbeiderpartiet ønsker skoleuniformer i drammensskolen

Ja, det gir forskjeller. Men jeg synes egentlig det er irrelevant hva lønnsveksten i samme periode er, jeg synes at studietiden er såpass unntakstilstand at poenget ikke er hva man har i forhold til resten av befolkningen, men at forholdene legges til rette for at det er mulig å gjennomføre et studieløp. I så måte er studentboliger et vitkig tiltak. Faktisk synes jeg det er mer relevant å sammenligne med for eksempel minstepensjonister enn lønnsmottakere med forsørgeransvar.