Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 09:19   #124
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Politikere i Høyre, Frp og Arbeiderpartiet ønsker skoleuniformer i drammensskolen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva slags krav har man?

Hvis man mener man skal ha det akkurat likt som da man bodde hjemme, så mener jeg kravene er feil. Da har noe gått litt feil på veien. Jeg ble sendt til Trondheim med klare formaninger om budsjett, fordele hver måned, leve sparsommelig samt arvegods på lasset. Det var sånn det var å være student. God råd ville man få senere i livet. Utdanningen skulle sørge for det. Det ble forventet at jeg hadde sommerjobb fra jeg startet på vgs. Bøker betalte jeg selv. Da kom jeg fra en familie som ikke hadde dårlig råd, men der selvstendighet og å bidra sto sterkt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat