Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 10:53   #130
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikere i Høyre, Frp og Arbeiderpartiet ønsker skoleuniformer i drammensskolen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tenker at ganske mange studiesteder har "uniformer", men at hva uniformen er vil variere en del. Jeg studerte på NHH, men gikk et semester på HF i Bergen ved siden av. Jeg husker at de som jeg gikk på HF sammen med lurte på om jeg ikke syntes uniformeringen på NHH var litt plagsom. Jeg ba dem ta en litt titt rundt i HF-kantina der vi satt og svarte at uniformeringen nesten var større der enn på NHH, men at det var en helt annen "uniform".

Der jeg studerte var det en sterk overvekt av lange frakker, Dr Martens-boots og fillete dongeribukser, mener jeg å huske. Det var i alle fall det folk gikk med, hvis man var opptatt av å ha en egen stil og skille seg ut fra de konforme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat