Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 12:22   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har abort blitt prevensjon?

Jeg vil tro at man oppgir sviktende prevensjon også, fordi det er flaut å si at man lot det stå til og ikke tenkte konsekvenser.

Jeg kan godt stå fram og si at jeg har tatt abort. Delvis på grunn av sviktende prevensjon, delvis fordi jeg ikke tenkte konsekvenser. Men det som er helt sikkert, jeg tenkte aldri at "blir jeg gravid så kan jeg bare ta abort". Det tror jeg heller ikke er vanlig, jeg tror det er vanlig å la seg rive med og tenke at det ikke er sååå lett å bli gravid. Særlig om det har gått bra i mange år allerede.

Jeg var midt i den store bolken med dem som tar abort, i starten av et forhold, i starten av en karriere, og jeg kjente at det bare var FEIL. Jeg har aldri angret, og jeg har aldri tenkt over hva som kunne vært. Det var allikevel en svært opprivende opplevelse, og det er ikke over med en gang aborten er over. Hormonene som har blitt satt i sving forsvinner ikke like fort, og jeg gikk gjennom en emosjonell berg-og-dalbane i et par måneder etterpå.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat