Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 21:58   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du svømme?

Ja, jeg kan svømme. Men jeg kan ikke kaste meg uti dypt vann. Da får jeg panikk. Jeg må begynne med selv å tasse ut i vannet, og så heller svømme ut til dypet. Jeg er heller ikke flink nok til å svømme, jeg blir fort sliten pga dårlig teknikk. Jeg begynte på et crawl-kurs for et par år siden, men sluttet pga graviditet. Har tenkt å ta det opp igjen. Det plager meg at jeg ikke er flinkere i vannet siden jeg nå har et barn å ta vare på.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat