Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 20:42   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

1. Jon Michelet: Skytteren.

Veldig, veldig god bok. En sjøroman som tar for seg Norges innsats i handelsfarten under andre verdenskrig, i tillegg til kunnskap om krigen og verden for øvrig.

2. Ken Follett: Nålen.

Jeg likte den. Grei og enkel underholdning om en tysk spion som med sitt listige vesen truet hele operasjon Overlord under andre verdenskrig.

3. Richard Stengel: Mandelas arv.

Da brukte jeg noen dager mer enn jeg hadde trodd på å få bok nr. 4 i posten, så jeg skviset inn denne i mellomtiden.

4. Ken Follett: I all evighet.

Fantastisk! Jeg elsker denne boka, og vil lese den enda en gang! Oppfølger til Stormens tid, 200 år senere fremdeles i Kingsbridge. Kraftig sak på vel 1100 sider.

5. Ken Follett: Kjempenes Fall.

Jeg er på Follett-bølgen, tydeligvis. Nå i det tjuende århundre, første bok i en triologi der vi følger fem familier fra fem forskjellige land. Fantastisk bok. Velskreven og utrolig kunnskapsrik!

6. Ken Follett: Vinter over Verden.

Bok 2 i triologien.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat