Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-14, 18:08   #9
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på pannekaka di?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Som regel sukker eller blåbærsyltetøy. Av og til bacon. Alltid tomatsuppe til, hjemmelaget basert på tomatpuré.

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor det skal være så hat å lage. Synes da det går helt greit. Vi har det likevel ikke så ofte, siden det ikke er spesielt sunt, men det hender i ny og ne. Bruker ofte å ha med 1,5 liters brusflaske med pannekakerøre på tur, og steke på primus i det fri. Det er veldig populært. Da blir det bare med sukker, siden det er enklest å ta med seg.

For mitt vedkommende tror jeg det er det at man må stå å jobbe med akkurat samme ting såpass lenge. Jeg liker helst at ting putrer og styrer seg noenlunde selv, da kan jeg ha tusen ting på gang samtidig.
Pannekaker, da er man stucked med de, liksom.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat