Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 13:18   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Det virker som barnehagen deres er veldig oppegående Tinetoff. Er ikke helt sikker på hvordan de forholder seg til dette i vår barnehage, men det skal jeg selvsagt finne ut av etterhvert

Jeg synes det er flott at det blir satt fokus på matematikk allerede i barnehagen hvor ungene er så mottakelige og nysgjerrige. De ønsker å lære hele tiden, så hvorfor vente til de er i ungdomsskolen og er lei av alt (ikke alle selvfølgelig) Det er viktig å oppmuntre til læring, samtidig så må det vel også sies, at ungene lærer kanskje heller på tross av opplæringen de utsettes for enn på grunn av den. Særlig når det gjelder lesing.

Kommer ungene fra at hjem med stor kulturell og sosial kapital skal det veldig mye til for at de blir skoletapere. (og her beveger jeg meg ut på en liten vidde på kjepphesten min)

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat