Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-14, 08:57   #43
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: må ditt barn lese boka før dei får sjå filmen? Kvifor/kvifor ikkje?

Vi har ingen fast regel på dette. Eldsdtedatteren så feks Hunger Games på film, og slukte i ettertid alle tre bøkene på kort tid. Fullstendig i en leseboble. Nå har hun sette film to, og kan nesten ikke vente til film nr. 3 kommer. Jeg kan jo ikke utstå fantasy eller science fiction som sjanger, virkelig ikke, så jeg kan til nød se filmer i den gata. Hadde noen pålagt meg å lese dette hadde jeg slitt veldig med motivasjon. Lesegleden hadde i alle fall ikke fått en opptur.

Men begge våre er glad i å lese, jeg regner med de får med seg det de vil.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat