Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-14, 19:02   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett til utdanning for utviklingshemmede

Jeg vet ikke noe om hva som menes i forhold til utsagnene her og hva man tenker om rett til høyere utdanning med downs, men jeg tenker at vi her til lands fremdeles har et stykke vei å gå med tanke på utdanning for mennesker med ulike typer funksjonshemninger.

Jeg vet om ungdommer med autisme som kunne hatt helt andre muligheter utdanningsmessig om de var født i feks USA og hadde penger.

Studenter som er avhengig av BPA for å kunne studere kan oppleve at et par uker med vannkopper kan spise opp timene de får utdelt og hva skjer da med muligheten for å kunne delta i studiene? Jo de forsvinner.

Veldig mye avhenger også av kommuneøkonomien.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat