Tråd: Reinkarnasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 22:07   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reinkarnasjon

Nei, jeg tror ikke på reinkarnasjon.
Jeg vil gjerne tro på noe, men fornuften sier meg at når vi dør så er alt slutt. Alt vi sanser, tenker og føler skyldes (mest sannsynlig) elektriske impulser i hjernen vår. Når vi dør slutter overføringen av impulser, og da er det lite trolig at vi føler, tenker eller sanser noe.

Jeg kjenner at jeg får litt eksistensiell angst av denne tanken, og mannen min prøver å trøste meg med at "det er jo bare som før du ble født, det var da ikke ille det". Nei, sjølsagt ikke, men tanken på at jeg har tatt et endelig farvel med mine avdøde slektninger, og at jeg må et endelig farvel med de som jeg er så ubeskrivelig glad i, skremmer meg.
Det ble en digresjon. Svaret blir altså at jeg ikke tror på reinkarnasjon.

Sist redigert av Fadese : 07-10-06 kl 22:31.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat