Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-14, 20:51   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finner man seg en sommerleir?

Det er ikke så veldig stort utvalg for de som er i SFO-alder, det er bedre fra 5. trinn. Men det er mange leire som er pga at man er med på en aktivitet ja (sommerskole i regi av korps, korpstur, rideleir, fotballskole, håndballskole, svømmekurs). Forskerfabrikken bruker å ha sommerkurs, det samme bruker Vitensenteret i Trondheim. Langedrag har familieleir. Turistforeningen har også leir endel steder. I Oslo er det Hudøy, der kjenner jeg ikke opplegget utover at det har eksistert en mannsalder. I tillegg er det endel kristne organisasjoner som har endel leirvirksomhet, blant annet acta og NMSU. Taekwondo-leir er det også flere steder i landet, men der bør man kanskje ha vært med litt først (mine har prøvd Surnadal og Langesund, begge deler var ok).

Det var sånn omtrent det jeg kjenner til etter å ha lett etter barneaktiviteter i ferien et par år.