Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-14, 21:50   #12
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får jeg et innrammet bilde med meg gjennom sikkerhetskontrollen?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg har hele tiden lest "Får jeg et innrammet bilde AV meg gjennom sikkerhetskontrollen?", og har ikke helt skjønt hvorfor du skal ha med et svært bilde av deg selv på flyet, men tenkte at du hadde vel dine grunner. Du skulle kanskje gi det til en bestemor eller bruke det til scenepynt på en konferanse? Men så når du skrev at "skal høytidelig overrekkes fra en institusjon til en annen" måtte jeg lese fra begynnelsen igjen.

Scenepynt på konferanse, du. Det er jeg og ledere av karismatiske sekter i Asia, liksom, som liker pynte scena med bilder av oss selv.

Jeg tenkte reise med bag, ikke koffert, for jeg har ingen egnet koffert. (Pluss at jeg skal til Svalbard, og det er ikke trillekoffertland, altså.) :vanskelig:

Frøy, størrelsen er ok.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat