Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-14, 09:30   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man hvis man føler skolen ikke gjør det den skal?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Klassesammensetningen har enormt å si. Jeg har aldri jobbet så mye som i år - og aldri har jeg kommet gjennom mindre pensum eller fått rettet mindre. Men jeg er i em ekstremsituasjon i år altså.

Det var en sånn ekstremsituasjon som var grunnen til at vi flyttet ungene. For mye i en klasse rett og slett. Lærerne slet seg ut. Det var mange assistenter, ekstra lærerressurser og spesped inne på generelt grunnlag, men det hjalp ikke. Og vårt barn som heller ikke var helt enkel for dem er helt avhengig av ro og faste rammer. Det er bedre nå. Men det er vel litt bedre i gamleklassen også etter lærerbytte har jeg hørt rykter om.

Det er virkelig helt vanvittig hvor stor forskjell det er på leksemengde og måten skoler bruker lekser på. For å avslutte digresjoen så ville jeg derfor først ha snakket med lærer om hvordan de tenker. Og så legge strategi for hvordan jeg skal klage/påvirke.