Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-14, 12:16   #16
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man hvis man føler skolen ikke gjør det den skal?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg bor i Bærum og vi har nivådelt undervisning og fokus på at også de sterkeste elevene skal ha tilpasset undervisning på vår skole.

Det er målet hos oss også altså (på trinnet), men ressursene strekker ikke til for tiden. Men signalene ovenfra er helt klare på at jobben vår er å prioritere de svakeste og de middels presterende elevene. Ellers har rektoren min løyet oss opp i trynet ved gjentatte anledninger.

Jeg snakker altså om de aller sterkeste, de som i sjette klasse burde hatt undervisning på tiendekassenivå i helt andre emner i f.eks matematikk. Jeg har tre slike. De som bare er sterke, er det lett å tilpasse til innenfor den vanlige undervisningen.

Sist redigert av oslo78 : 22-02-14 kl 13:19.
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat