Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-14, 15:18   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man hvis man føler skolen ikke gjør det den skal?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det vanlig å få et skjema til foreldresamtaler som er tilpasset hvert enkelt barn? Jeg vet de har jobbet med ulike former for vurdering og tilbakemelding hos oss og jeg vet det er såpass tidkrevende at man kan lure på om det egentlig er mer til skade enn til gagn, men akkurat forut for foreldresamtaler har vi også bare et skjema som er standardisert og som man skal svare på sammen med barna? Jeg ser ikke det som noe galt. (nå snakker jeg om den offentlige skolen jeg hadde mine på for å presisere det).

Og hva er fremoverevaluering egentlig?

Vi får et standardisert skjema som vi skal jobbe med før kontaktmøte/foreldresamtale. Når vi kommer i samtalen har læreren både en diger blekke med vurderinger for hvert fag, samt en del annet. Notat fra elevsamtale er der også. På bakgrunn av disse snakkes det om plan for oppfølging videre.

Jeg er ganske overveldet over detaljnivået.
På neste samtale blir alltid tråden fra sist tatt opp og man ser på hva som har skjedd siden sist.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat