Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-14, 16:50   #30
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man hvis man føler skolen ikke gjør det den skal?

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

For min tredjeklassing har vi så langt i år hatt halvårsprøve i matematikk, 40 ordsdiktat og noen innleveringer i norsk. For min sjetteklassing har det vært ukeprøver annenhver uke, noen innleveringer i norsk samt halvårsprøver i matematikk, naturfag og RLE.

Ser ut til at dere gjør mye mer enn på vår skole. Har dere for mange prøver? Kanskje det optimale ligger midt i mellom?

Jeg er mattelærer og har åtte kapittelprøver i løpet av året med tilpassede prøver både til de sterke og svake elevene. I tillegg er det noen innleveringer og noen mattespørsmål på hver uketest som vi i år har annenhver uke. Årsprøve på slutten av året. Dette synes jeg at jeg må ha for å kunne fylle ut skjemaene og vite hvor elevene ligger. Som sagt retter jeg få lekser for tiden ettersom tiden rett og slett ikke strekker til.