Tråd: Katteastma
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-14, 21:27   #6
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katteastma

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Seriøst?

Når dyr begynner å bli dyre i drift og trenger piller, medisiner og behandlinger som mennesker i store deler av verden ikke har råd til, da synes jeg det er problematisk å skulle forsvare å holde liv i dyrene.

Jeg vet at jeg som en enkel bondejente skiller meg fra store deler av befolkningen på dette punktet. Astma hos dyr er forøvrig helt nytt for meg, ante ikke at det fantes.

Jeg er selv odelsjente og har overtatt min farsgård. Jeg vil si st jeg har et edruelig forhold til syke dyr, deler din oppfatning. Men jeg avliver ikke katten min pga astma som de fint kan leve med. Slik jeg har forstått det så behandler man bare når katten viser symptomer, jeg er ikke interessert i å måtte medisinere katten hver dag for resten av livet hennes. Syns faktisk det har blitt vel mye medisiner i det siste. Nå skal jeg se hvordan det går med henne uten medisiner.
Jeg ante heller ikke at katter kunne få astma.