Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-14, 11:52   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

USA?

Vi tenker å leie feriehus i Orlando og reise rundt til alle mulige steder. Sambo har vært på sånne ferier hele barndommen, og virkelig elsker det.

Vi kommer til å vente til minste er 4 år, for orker ikke noe annet enn all inklusive akkurat nå. Begynner å bli mektig lei av det, så skal bli fantastisk å oppleve noe annet.

Hvis ikke USA, så hadde jeg kanskje valgt Hellas. Leid et koselig feriehus i nærheten av by og strand. Med leiebil kan det bli ganske fint

Ja, mitt problem er selvfølgelig også at jeg må dra på en toåring. Null vett og fart i beina. Femåringen er jo helt nydelig å ha med seg, det blir virkelig noe helt annet. Han konverserer og er interessert og lærer og koser seg. Toåringen - not so much.