Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-14, 20:11   #75
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg ser at for oss er det ikke noe billigere nå å bestille rett fra hotellet enn gjennom ving eller apollo som begge er på hotellet. Men det er typisk annerledes før jul ja. Det hotellet er ikke ideelt for oss i og med mange barn, vi må jo ha to rom, men bortsett fra det ser det jo veldig bra ut. Jeg sitter og ser litt på Kreta nå, vurderer det litt. Vi har vært der før og synes det er fint der. Men jeg vil ikke alt for langt utenfor allfarvei, sist var vi i Gerani og det ble for gokk for meg.

Vi har vært 5 ganger på Vings Alexandra Beach, Kreta. Likte oss veldig godt der og syntest det var "roligere" enn et typisk Sunving anlegg. Vi vurderte bestille et år direkte via hotellet og ordne med fly tur/retur selv, men flyturen ble såpass dyr at det ble ikke billigere enn reise/bestille via Ving.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat