Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-07, 19:32   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skrekkbilde (men ikke ekkelt altså)

Jeg fant et bilde på nett. Barnet oppi den dingsen er 11 uker gammelt. Er det bare meg som får vondt i sjelen av å se slikt? Ungen, sittende. Jeg får grøsninger. Hva er det med disse amerikanerne som gjør at barna på død og liv MÅ sitte? Jeg ser bilder av nyfødte der de sitter i sofan for å bli tatt bilde av. Hva er poenget? Begriper de ikke at det ikke er sunt for en baby å SITTE? Gærninger.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg what__s_that__s_.JPG (77,8 KB, 100 visninger)